Терміни обробки замовлення

Після оформлення замовлення на протязі 1-2 робочих днів з Вами зв'яжеться менеджер, щоб узгодити замовлений товар і час доставки.
Як правило зв'язуємося протягом 1-3 годин *, але щоб часто Вас не турбувати спочатку отримуємо замовлені моделі і перевіряємо їх на відповідність опису, при необхідності вимірюємо устілку, а тільки потім зв'язуємося з Вами і підтверджуємо замовлення.

* Щоденно з 9:00 до 19:00, крім офіційних державних святкових днів.

Зверніть увагу!
У разі замовлення великої кількості пар, нам буде потрібно 1-3 дні збору і підготовці до відправки, так само ми можемо попросити Вас внести передоплату.

 

Доставка

Передача посилок до служби доставки здійснюється щодня вранці. Якщо замовлення було до 16:00 відправка на наступний день, якщо після через день.

Доставляємо по всій Україні за допомогою «Нова Пошта» та «УкрПошта».
У відділення при сумі замовлення від 800 грн. — БЕЗКОШТОВНО, до 800 грн. — за рахунок клієнта.

Післяплатою відправляємо тільки у відділення «Нова Пошта», де кількість товарів не більше 10 шт і сумою замовлення від 200 до 3 000 грн. При неодноразових та необґрунтованих відмовах від отримання посилок, відправлених післяплатою, магазин має право приймати замовлення тільки по передоплаті.

Тільки у випадку оплати післяплатою (при отриманні у відділенні Нової Пошти) додатково оплачується пересилання грошей 2% від суми замовлення + 20 грн. послуги Нової Пошти.

Нова Пошта     УкрПошта

Зверніть увагу!
При отриманні посилки обов'язково перевіряйте цілісність товару. Якщо виникли проблеми проінформуйте менеджера з продажу в день отримання посилки. Спосіб доставки великих партій за домовленістю.

На поштовому відділенні посилка зберігається протягом 5 робочих днів відділення (крім неділі, неробочих і святкових днів) і відправляється нам назад (якщо є відповідна відмітка на накладній). Якщо з якихось причин Ви не встигаєте забрати посилку, відправлену по передоплаті вчасно, обов'язково попередьте нас що б продовжити термін зберігання.
За зберігання понад 5 днів налічується доплата за кожен наступний робочий день відділення:

  • УкрПошта — 9 грн
  • Нова Пошта — 15 грн

 

Питання-відповідь:

Питання: Чи можу я замовити кілька моделей, а забрати тільки ті які сподобалися?
Відповідь: Так робити можна. Вам необхідно спочатку отримати всю посилку. Потім те що не сподобається відправити нам назад. Зверніть увагу що всі повернення і обміни за рахунок клієнта.
Питання: Є адресна доставка?
Відповідь: Так, за допомогою «Нова Пошта» та «УкрПошта». Будь-яка адресна доставка за рахунок одержувача. Безкоштовна доставка тільки до відділення перевізника.

 

Акція! До 2022 року доставка в почтомати «Нова Пошта» за 35 грн. Без комісії за накладений платіж.

Зверніть увагу, що отримати посилку в поштоматі можна тільки після повної її оплати. Оглянути посилку до оплати неможливо. Якщо товар Вам не підходить, повернення здійснюється через відділення перевізника.

Якщо посилка пошкоджена або відсутня потрібно звернутися до найближчого відділення і скласти претензію для подальшого розгляду та компенсації від перевізника. Відправлення завжди страхуються на повну вартість товару.

Забрати замовлення в поштоматі можна протягом 3х днів. Після посилка буде переадресовано на найближче відділення і зберігається там ще 2 дні. Далі автоматично повернеться відправнику.

Доставка в почтомати Нова Пошта за 35 грн

Посилки страхуються на всю суму замовлення для можливості повної компенсації від перевізника. До доставки додається 0,5% від суми замовлення та математично округляється.

 

Оплата

Існує три способи оплати (в дужках комісія за переказ грошей):

  • Передоплата на карту ПриватБанк (від 0%).
    Орієнтовні комісії при оплаті з карти на карту (P2P):
    • Монобанк — 0%
    • ПриватБанк — 0,5% *
    • Ощадбанк — 1% + 5 грн
    • Райффайзен Банк — 1% (мин 5 грн.)
    • Термінали iBox/EasyPay — 1% + 5 грн.
    * якщо проводите платіж через Приват24, не оплачуйте комісію за одержувача (не відзначається галочку «Я хочу сплатити комісію замість одержувача»);
  • Оплата при отриманні на відділенні «Нова Пошта» (2% + 20 грн).
    Акція! До 2022 року доставка в почтомати «Нова Пошта» без комісії за платіж.
  • Онлайн-оплата карткою на сайті (2,5%).
    Якщо в процесі підтвердження замовлення сума зміниться (змінили модель, немає в наявності) Вам буде повернута повна оплата (в тому числі комісія за переказ грошей) і змінений спосіб оплати на картку ПриватБанку або оплату при отриманні в «Нова Пошта».
    При повному поверненні замовлення Вам буде повернута вся сума в тому числі комісія за переказ грошей. У разі часткового повернення Вам буде повернута вартість товару, але без комісії за переказ грошей.

 

Обмін

Шановні покупці, обмін придбаних у нашому інтернет-магазині товарів здійснюється у випадках та згідно з умовами, регламентованим Законом України «Про внесення змін до Закону України „Про захист прав споживачів“(№3161-IV від 01.12.2005р.). Даним документом викладено в новій редакції Закон України «Про захист прав споживачів» (№3682-XII від 15.12.1993р.).

Споживач має право обміняти товар неналежної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Покупець має право на обмін товару неналежної якості протягом 14 днів, не рахуючи самого дня покупки.

Обмін товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, ярлики, бирки, а також документи, які покупець отримав разом з товаром.

Перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню) затверджені Кабінетом Міністрів України.

Увага! Всі обміни та повернення здійснюються за рахунок клієнта.
У разі порушення цієї умови, всі наступні замовлення тільки за передоплатою.

 

Гарантія

Гарантійний термін на взуття — 30 днів з дня покупки або з початку відповідного сезону.

Гарантійний термін носіння (експлуатації) нараховується з дня продажу через роздрібну мережу або початку сезону (для взуття), у разі придбання товару в несезонний час:

  • Зимовий сезон з 15 листопада по 15 березня;
  • Літній сезон з 15 травня по 15 вересня;
  • Весняно-осінній сезон з 15 березня по 15 травня і з 15 вересня по 15 листопада.

Претензії до якості взуття приймаються протягом гарантійного терміну з моменту покупки, не враховуючи цей день, або початку сезону (дивіться вище) при наявності фабричної упаковки та чека на підставі електронного листа на адресу магазину з фотографіями, на яких чітко видно дефект взуття або сумки, з повним прізвищем та ім'ям покупця, номером контактного телефону. Для більш детального розгляду, або в разі позитивної відповіді на ваш лист, може знадобитися пересилання товару в магазин за рахунок покупця. При виявлення фабричного дефекту посилка оплачується магазином.

Заява розглядається протягом 7 днів з дня отримання листа або взуття. Суб'єкт господарювання залишає за собою право на проведення експертизи. Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару покупцеві, в наслідок порушення ним встановлених правил використання та зберігання чи транспортування, дії третіх осіб, або дії непереборної сили, вимоги покупця не підлягають задоволенню, а покупець зобов'язаний відшкодувати продавцю витрати на проведення експертизи (ст. 8 п.14 Закону України «Про захист прав споживачів»).

Гарантія на взуття не надається в таких випадках:

  • при недотриманні умов експлуатації та зберігання;
  • при неправильному підборі розміру взуття по повноті, з нестандартною формою стопи або розміром ноги;
  • при придбанні зниженого в ціні взуття в зв'язку з частковою втратою якості, або очевидними дефектами, на які продавець зазначив покупцеві при покупці;
  • на змінні деталі (устілки, шнурки, набійки, декоративну фурнітуру та інші.);
  • на дрібні дефекти, які виникли в процесі експлуатації, але не змінили функціонального призначення взуття, протягом гарантійного терміну усуваються покупцем шляхом ремонту з подальшою пересилкою чека на ремонт магазину для відшкодування.

Повернення

Шановні покупці, повернення придбаного в нашому інтернет-магазині взуття здійснюється у випадках та згідно з умовами, регламентованим Законом України «Про внесення змін до Закону України» Про захист прав споживачів» (№3161-IV від 01.12.2005). Даним документом викладено в новій редакції Закон України «Про захист прав споживачів» (№3682-XII від 15.12.1993р.).

Згідно з новими правилами, у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків товару, споживач має право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Зверніть увагу, що споживач не може вимагати повернення грошей або заміни товару в разі виявлення недоліку товару пізніше 14-денного терміну з моменту його отримання.

Увага! Всі обміни та повернення здійснюються за рахунок клієнта.
У разі порушення цієї умови, всі наступні замовлення тільки за передоплатою. Не відправляйте повернення післяплатою, інакше ми їх не зможемо отримати поки необудет знята оплата.