Терміни обробки замовлення

Після оформлення замовлення на протязі 1-2 робочих днів з Вами зв'яжеться менеджер, щоб узгодити замовлений товар і час доставки.
Як правило зв'язуємося протягом 1-3 годин *, але щоб часто Вас не турбувати спочатку отримуємо замовлені моделі і перевіряємо їх на відповідність опису, при необхідності вимірюємо устілку, а тільки потім зв'язуємося з Вами і підтверджуємо замовлення.

* Щоденно з 9:00 до 19:00, крім офіційних державних святкових днів.

Зверніть увагу!
У разі замовлення великої кількості пар, нам буде потрібно 1-3 дні збору і підготовці до відправки, так само ми можемо попросити Вас внести передоплату.

 

Доставка

Шановні покупці, наш інтернет-магазин взуття завжди оперативно відправляє товари, придбані у нас!

Доставляємо по всій Україні за допомогою «Нова Пошта» та «Укрпошта».
У відділення при сумі замовлення від 800 грн. — БЕЗКОШТОВНО, до 800 грн. — за рахунок клієнта.

Післяплатою відправляємо замовлення тільки у відділення «Нової Пошти» та сумою від 100 до 3000 грн.

Тільки у випадку оплати післяплатою (при отриманні у відділенні Нової Пошти) додатково оплачується пересилання грошей 2% від суми замовлення + 20 грн. послуги Нової Пошти.

Нова Пошта

Зверніть увагу!
При отриманні посилки обов'язково перевіряйте цілісність товару. Якщо виникли проблеми проінформуйте менеджера з продажу в день отримання посилки. Спосіб доставки великих партій за домовленістю.

На відділенні Нової Пошти посилка зберігається 5 днів і потім повертається назад до нас. Якщо з якихось причин Ви не встигаєте забрати посилку, відправлену по передоплаті, вчасно обов'язково попередьти нас що б продовжити термін зберігання. Наступні дні, зберігання платне (15 грн/день, за станом на 1 липня 2016).

 

Оплата

Існує два способи оплати:

  • Передоплата за номером картки через Приват24 або у відділенні банку (комісія за проведення платежу залежить від банку);
  • Оплата при отриманні кур'єром Нової Пошти.

 

Повернення

Шановні покупці, повернення придбаного в нашому інтернет-магазині взуття здійснюється у випадках та згідно з умовами, регламентованим Законом України «Про внесення змін до Закону України» Про захист прав споживачів» (№3161-IV від 01.12.2005). Даним документом викладено в новій редакції Закон України «Про захист прав споживачів» (№3682-XII від 15.12.1993р.).

Згідно з новими правилами, у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків товару, споживач має право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Зверніть увагу, що споживач не може вимагати повернення грошей або заміни товару в разі виявлення недоліку товару пізніше 14-денного терміну з моменту його отримання.

Увага! Всі обміни та повернення здійснюються за рахунок клієнта.
У разі порушення цієї умови, всі наступні замовлення тільки за передоплатою. Не відправляйте повернення післяплатою, інакше ми їх не зможемо забрати, тому що посилки перевіряються не на відділенні Нової Пошти.

 

Обмін

Шановні покупці, обмін придбаних у нашому інтернет-магазині товарів здійснюється у випадках та згідно з умовами, регламентованим Законом України «Про внесення змін до Закону України „Про захист прав споживачів“(№3161-IV від 01.12.2005р.). Даним документом викладено в новій редакції Закон України «Про захист прав споживачів» (№3682-XII від 15.12.1993р.).

Споживач має право обміняти товар неналежної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Покупець має право на обмін товару неналежної якості протягом 14 днів, не рахуючи самого дня покупки.

Обмін товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, ярлики, бирки, а також документи, які покупець отримав разом з товаром.

Перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню) затверджені Кабінетом Міністрів України.

Увага! Всі обміни та повернення здійснюються за рахунок клієнта.
У разі порушення цієї умови, всі наступні замовлення тільки за передоплатою.

 

Гарантія

Гарантійний термін на взуття — 30 днів з дня покупки або з початку відповідного сезону.

Гарантійний термін носіння (експлуатації) нараховується з дня продажу через роздрібну мережу або початку сезону (для взуття), у разі придбання товару в несезонний час:

  • Зимовий сезон з 15 листопада по 15 березня;
  • Літній сезон з 15 травня по 15 вересня;
  • Весняно-осінній сезон з 15 березня по 15 травня і з 15 вересня по 15 листопада.

Претензії до якості взуття приймаються протягом гарантійного терміну з моменту покупки, не враховуючи цей день, або початку сезону (дивіться вище) при наявності фабричної упаковки та чека на підставі електронного листа на адресу магазину з фотографіями, на яких чітко видно дефект взуття або сумки, з повним прізвищем та ім'ям покупця, номером контактного телефону. Для більш детального розгляду, або в разі позитивної відповіді на ваш лист, може знадобитися пересилання товару в магазин за рахунок покупця. При виявлення фабричного дефекту посилка оплачується магазином.

Заява розглядається протягом 7 днів з дня отримання листа або взуття. Суб'єкт господарювання залишає за собою право на проведення експертизи. Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару покупцеві, в наслідок порушення ним встановлених правил використання та зберігання чи транспортування, дії третіх осіб, або дії непереборної сили, вимоги покупця не підлягають задоволенню, а покупець зобов'язаний відшкодувати продавцю витрати на проведення експертизи (ст. 8 п.14 Закону України «Про захист прав споживачів»).

Гарантія на взуття не надається в таких випадках:

  • при недотриманні умов експлуатації та зберігання;
  • при неправильному підборі розміру взуття по повноті, з нестандартною формою стопи або розміром ноги;
  • при придбанні зниженого в ціні взуття в зв'язку з частковою втратою якості, або очевидними дефектами, на які продавець зазначив покупцеві при покупці;
  • на змінні деталі (устілки, шнурки, набійки, декоративну фурнітуру та інші.);
  • на дрібні дефекти, які виникли в процесі експлуатації, але не змінили функціонального призначення взуття, протягом гарантійного терміну усуваються покупцем шляхом ремонту з подальшою пересилкою чека на ремонт магазину для відшкодування.